Цялостна стратегия за директни резервации
Увеличете резервациите през хотелския сайт

Имаме цялостна стратегия за увеличаване на броя на индивидуалните резервации през сайта на хотела, изпробвана при десетки наши клиенти. Стратегията обхваща създаване на нов хотелски уебсайт, притежаващ booking engine за директни онлайн резервации с плащане 

ИНСТРУМЕНТИ ЗА ДОБРА КОНВЕРСИЯ

Структурираме и подчертаваме чрез уникален дизайн основните предимства на хотела, като ги представяме чрез заснета от нас 360° виртуална обиколка на хотела. Заснемаме и кратко промо видео и професионални снимки на обекта, които можете да ползвате нaвсякъде.

Съчетанието между модерен дизайн, 360° виртуална обиколка, видео и добре демонстрирано уникално търговско предложение може да увеличи конверсията на хотелския сайт до 2 пъти. Това означава, че ако до сега хотелския сайт е бил посещаван от 100 посетители на седмица и е генерирал 2-3 резервации, с новия дизайн е възможно същите 100 посетители на сайта да направят 5-6 резервации. Всички заснемания се осъществяват чрез услугата seeinside.bg, която е собственост на hotelbox.bg.

Оптимизирайте каналите и спестете до 50% от месечната фактура към ОТА
Мигриране на резервации от Booking, Expedia и други

Знаем как да мигрираме резервациите на потребители, открили ви в резервационни системи без да нарушаваме сключените договори.

  • Реализиране на резервационен процес подобен на Booking и Expedia дава необходимото удобство на потребителите, а политиките на гарантиране и анулации ще защитават и вашите интереси.
  • Изпитан арсенал от тактики, чрез които можем да мотивираме потребителите да резервират през сайта на хотела. Сред тях са деликатно представени стимули за резервация през сайта, без да нарушаваме договорите ви с ОТА като Booking.
  • Знаем как чрез елементи на дизайна да уловим всеки потребител, който търси по-изгодни условия на уебсайта на хотела, спрямо това което е видял в резервационните системи. Така спестявате пари от комисиона на ОТА.  Виж цените ни!
  • Потребителите предпочитат да резервират през онлайн резервационни системи като Booking заради гарантираната наличност, сигурността и безапелационната защита на интересите им.
  • Резервационните системи (ОТА) обезличават предимствата на различните хотели и изострят ценовата конкуренция между тях. Те не позволяват на хотелите да демонстрират идентичност чрез видео, 360°, а често дори с креативно текстово описание.
  • С комисиони започващи от 15%, ако са основен дистрибуционен канал, резервационни системи като Booking често всеки месец получават сума съизмерима с печалбата, която собственика получава от своя обект. Ето решение!
  • Според проучване на Statista.com 72% от потребителите правят резервации през сайтовете на OTA като Booking, Еxpedia и AirBnb заради удобството, навика и гаранциите.
  • Почти 50% от потребителите посетили ОТА обаче преглеждат сайта на избрания хотел в търсене на по-добри цени, промоции или по-пълна информация.
  • Ако успеете да привлечете идващите по този начин, вие ще спестите до 50% от месечната си фактура Booking, Еxpedia или другите резервационни системи с които работите. Ето решение!
Увеличаване на трафика от Google и Facebook

Оптимизация за Google (SEO)

Ще изберем фрази по които ще оптимизираме сайта, например – „Хотел с басейн в Банско“, „All inclusive хотел в Царево“, „Спа хотел в Добринище“ и т.н. Това са конкретни фрази, които предполагат търсене от клиенти, които знаят какво точно искат. Тези фрази трябва да бъдат съобразени с това което хотела може да предложи.

Поддръжка на Facebook страница

Ще поддържаме страницата на обекта, за да може вашите фенове да бъдат постоянно ангажирани с интересна информация от вашата дестинация. Ще осигурим комуникиране на предимствата на обекта по индиректен, но запомнящ се начин. Видеата, 360° виртуални турове и брандираните снимки от постовете ще подгряват спомена от приятния престой.
Цени

Вижте варианти за месечно изплащане на включените услуги и разберете какви са конкретните компоненти за всеки план. Започвате да ползвате услуги за хиляди левове веднага, без да правите огромна еднократна инвестиция.

Включени услуги и техните характеристики
  • ОПТИМИЗИРАН ЗА РЕЗЕРВАЦИИ УЕБСАЙТ

    ОПТИМИЗИРАН ЗА РЕЗЕРВАЦИИ УЕБСАЙТ
  • Мобилна версия/респонсив дизайн

    Мобилна версия/респонсив дизайн
  • SSL сертификат, бисквитки, GDPR

    SSL сертификат, бисквитки, GDPR
  • Административен панел за управление

    Административен панел за управление
  • Зареждане на пълна инфо, снимки, цени/ пренаписване текст

    Зареждане на пълна инфо, снимки, цени/ пренаписване текст
  • Версии на чужд език

    Версии на чужд език
  • Раздели начало, помещения, галерия, цени и оферти, контакти

    Раздели начало, помещения, галерия, цени и оферти, контакти
  • Калкулиране цена при зададен период от клиента

    Калкулиране цена при зададен период от клиента
  • БОНУС! Резервационен модул (Booking Engine) / PMS интегр.

    БОНУС! Резервационен модул (Booking Engine) / PMS интегр.
  • Система за онлайн разплащания с карти, Paypal, Stripe

    Система за онлайн разплащания с карти, Paypal, Stripe
  • Лимит страници с уникален дизайн/ еднакъв дизайн/ без дизайн

    Лимит страници с уникален дизайн/ еднакъв дизайн/ без дизайн
  • Система за събиране на позитивни мнения от платформи/ livechat FB Messenger/ Popup банер/ exit intent банер/

    Система за събиране на позитивни мнения от платформи/ livechat FB Messenger/ Popup банер/ exit intent банер/
  • 360° РАЗХОДКА, СНИМКИ И ВИДЕО

    360° РАЗХОДКА, СНИМКИ И ВИДЕО
  • 360° интерактивна разходка

    360° интерактивна разходка
  • Интериорни снимки, извлечени от 360 панорами

    Интериорни снимки, извлечени от 360 панорами
  • Брой дрон снимки/ минути дрон видео без монтаж

    Брой дрон снимки/ минути дрон видео без монтаж
  • Кратко видео от 360° кадри, надписи и музика

    Кратко видео от 360° кадри, надписи и музика
  • Презаснемане при нужда

    Презаснемане при нужда
  • FACEBOOK ПОДДРЪЖКА И СЪДЪРЖАНИЕ

    FACEBOOK ПОДДРЪЖКА И СЪДЪРЖАНИЕ
  • Брой месечни постове във Fаcebook страницата на хотела

    Брой месечни постове във Fаcebook страницата на хотела
  • Игри с награди за увеличаване на лайкове и активност

    Игри с награди за увеличаване на лайкове и активност
  • Включен годишен бюджет за подсилване на постове

    Включен годишен бюджет за подсилване на постове
  • Дизайн и брандинг на снимки и постове

    Дизайн и брандинг на снимки и постове
  • SEO ОПТИМИЗАЦИЯ НА САЙТА ЗА GOOGLE.BG И GMB

    SEO ОПТИМИЗАЦИЯ НА САЙТА ЗА GOOGLE.BG И GMB
  • Оптимизация на органични резултати в Google

    Оптимизация на органични резултати в Google
  • Вътрешна (onpage) / Външна (offpage) оптимизация и линкове

    Вътрешна (onpage) / Външна (offpage) оптимизация и линкове
  • ОБНОВЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ, ПОДДРЪЖКА, ХОСТИНГ

    ОБНОВЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ, ПОДДРЪЖКА, ХОСТИНГ
  • Лимит часове за обновяване на инфо в уебсайт

    Лимит часове за обновяване на инфо в уебсайт
  • Техническа поддръжка, ъпдейт, профилактика

    Техническа поддръжка, ъпдейт, профилактика
  • БОНУС! Хостинг и домейн - поддръжка и плащане

    БОНУС! Хостинг и домейн - поддръжка и плащане
  • ЦЕНА НА МЕСЕЦ

    ЦЕНА НА МЕСЕЦ
Standard
349лвна месец
  • ОПТИМИЗИРАН ЗА РЕЗЕРВАЦИИ УЕБСАЙТ

  • Мобилна версия/респонсив дизайн

    да
  • SSL сертификат, бисквитки, GDPR

    да
  • Административен панел за управление

    да
  • Зареждане на пълна инфо, снимки, цени/ пренаписване текст

    да/не
  • Версии на чужд език

    1 версия
  • Раздели начало, помещения, галерия, цени и оферти, контакти

    да
  • Калкулиране цена при зададен период от клиента

    да
  • БОНУС! Резервационен модул (Booking Engine) / PMS интегр.

    да
  • Система за онлайн разплащания с карти, Paypal, Stripe

    не
  • Лимит страници с уникален дизайн/ еднакъв дизайн/ без дизайн

    2/3/4
  • Система за събиране на позитивни мнения от платформи/ livechat FB Messenger/ Popup банер/ exit intent банер/

    да/да/не/не
  • 360° РАЗХОДКА, СНИМКИ И ВИДЕО

  • 360° интерактивна разходка

    50 панорами
  • Интериорни снимки, извлечени от 360 панорами

    30 снимки
  • Брой дрон снимки/ минути дрон видео без монтаж

    не
  • Кратко видео от 360° кадри, надписи и музика

    до 1 мин
  • Презаснемане при нужда

    доплащане
  • FACEBOOK ПОДДРЪЖКА И СЪДЪРЖАНИЕ

  • Брой месечни постове във Fаcebook страницата на хотела

    9
  • Игри с награди за увеличаване на лайкове и активност

    не
  • Включен годишен бюджет за подсилване на постове

    100 лв
  • Дизайн и брандинг на снимки и постове

    частичен
  • SEO ОПТИМИЗАЦИЯ НА САЙТА ЗА GOOGLE.BG И GMB

  • Оптимизация на органични резултати в Google

    1 фраза в топ 10
  • Вътрешна (onpage) / Външна (offpage) оптимизация и линкове

    да/не
  • ОБНОВЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ, ПОДДРЪЖКА, ХОСТИНГ

  • Лимит часове за обновяване на инфо в уебсайт

    2ч/месец
  • Техническа поддръжка, ъпдейт, профилактика

    да
  • БОНУС! Хостинг и домейн - поддръжка и плащане

    да
  • ЦЕНА НА МЕСЕЦ

    349лв без ДДС
VIP
469лв на месец
  • ОПТИМИЗИРАН ЗА РЕЗЕРВАЦИИ УЕБСАЙТ

  • Мобилна версия/респонсив дизайн

    да
  • SSL сертификат, бисквитки, GDPR

    да
  • Административен панел за управление

    да
  • Зареждане на пълна инфо, снимки, цени/ пренаписване текст

    да/да
  • Версии на чужд език

    2 версии
  • Раздели начало, помещения, галерия, цени и оферти, контакти

    да
  • Калкулиране цена при зададен период от клиента

    да
  • БОНУС! Резервационен модул (Booking Engine) / PMS интегр.

    да
  • Система за онлайн разплащания с карти, Paypal, Stripe

    не
  • Лимит страници с уникален дизайн/ еднакъв дизайн/ без дизайн

    3/4/5
  • Система за събиране на позитивни мнения от платформи/ livechat FB Messenger/ Popup банер/ exit intent банер/

    да/да/да/не
  • 360° РАЗХОДКА, СНИМКИ И ВИДЕО

  • 360° интерактивна разходка

    70 панорами
  • Интериорни снимки, извлечени от 360 панорами

    40 снимки
  • Брой дрон снимки/ минути дрон видео без монтаж

    3 снимки/не
  • Кратко видео от 360° кадри, надписи и музика

    до 1,5 мин
  • Презаснемане при нужда

    доплащане
  • FACEBOOK ПОДДРЪЖКА И СЪДЪРЖАНИЕ

  • Брой месечни постове във Fаcebook страницата на хотела

    18
  • Игри с награди за увеличаване на лайкове и активност

    1 на година
  • Включен годишен бюджет за подсилване на постове

    200 лв
  • Дизайн и брандинг на снимки и постове

    да
  • SEO ОПТИМИЗАЦИЯ НА САЙТА ЗА GOOGLE.BG И GMB

  • Оптимизация на органични резултати в Google

    2 фрази в топ 7
  • Вътрешна (onpage) / Външна (offpage) оптимизация и линкове

    да/да
  • ОБНОВЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ, ПОДДРЪЖКА, ХОСТИНГ

  • Лимит часове за обновяване на инфо в уебсайт

    3ч/месец
  • Техническа поддръжка, ъпдейт, профилактика

    да
  • БОНУС! Хостинг и домейн - поддръжка и плащане

    да
  • ЦЕНА НА МЕСЕЦ

    469лв без ДДС
Super
599лвна месец
  • ОПТИМИЗИРАН ЗА РЕЗЕРВАЦИИ УЕБСАЙТ

  • Мобилна версия/респонсив дизайн

    да
  • SSL сертификат, бисквитки, GDPR

    да
  • Административен панел за управление

    да
  • Зареждане на пълна инфо, снимки, цени/ пренаписване текст

    да/да
  • Версии на чужд език

    3 версии
  • Раздели начало, помещения, галерия, цени и оферти, контакти

    да
  • Калкулиране цена при зададен период от клиента

    да
  • БОНУС! Резервационен модул (Booking Engine) / PMS интегр.

    да
  • Система за онлайн разплащания с карти, Paypal, Stripe

    да
  • Лимит страници с уникален дизайн/ еднакъв дизайн/ без дизайн

    4/5/6
  • Система за събиране на позитивни мнения от платформи/ livechat FB Messenger/ Popup банер/ exit intent банер/

    да/да/да/да
  • 360° РАЗХОДКА, СНИМКИ И ВИДЕО

  • 360° интерактивна разходка

    90 панорами
  • Интериорни снимки, извлечени от 360 панорами

    50 снимки
  • Брой дрон снимки/ минути дрон видео без монтаж

    5 снимки/1 мин
  • Кратко видео от 360° кадри, надписи и музика

    до 2 мин
  • Презаснемане при нужда

    доплащане с отстъпка
  • FACEBOOK ПОДДРЪЖКА И СЪДЪРЖАНИЕ

  • Брой месечни постове във Fаcebook страницата на хотела

    25
  • Игри с награди за увеличаване на лайкове и активност

    3 на година
  • Включен годишен бюджет за подсилване на постове

    300 лв
  • Дизайн и брандинг на снимки и постове

    да
  • SEO ОПТИМИЗАЦИЯ НА САЙТА ЗА GOOGLE.BG И GMB

  • Оптимизация на органични резултати в Google

    3 фрази в топ 5
  • Вътрешна (onpage) / Външна (offpage) оптимизация и линкове

    да/да
  • ОБНОВЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ, ПОДДРЪЖКА, ХОСТИНГ

  • Лимит часове за обновяване на инфо в уебсайт

    4ч/месец
  • Техническа поддръжка, ъпдейт, профилактика

    да
  • БОНУС! Хостинг и домейн - поддръжка и плащане

    да
  • ЦЕНА НА МЕСЕЦ

    599лв без ДДС
All Inclusive
799лвна месец
  • ОПТИМИЗИРАН ЗА РЕЗЕРВАЦИИ УЕБСАЙТ

  • Мобилна версия/респонсив дизайн

    да
  • SSL сертификат, бисквитки, GDPR

    да
  • Административен панел за управление

    да
  • Зареждане на пълна инфо, снимки, цени/ пренаписване текст

    да/да
  • Версии на чужд език

    4 версии
  • Раздели начало, помещения, галерия, цени и оферти, контакти

    да
  • Калкулиране цена при зададен период от клиента

    да
  • БОНУС! Резервационен модул (Booking Engine) / PMS интегр.

    да
  • Система за онлайн разплащания с карти, Paypal, Stripe

    да
  • Лимит страници с уникален дизайн/ еднакъв дизайн/ без дизайн

    6/8/10
  • Система за събиране на позитивни мнения от платформи/ livechat FB Messenger/ Popup банер/ exit intent банер/

    да/да/да/да
  • 360° РАЗХОДКА, СНИМКИ И ВИДЕО

  • 360° интерактивна разходка

    130 панорами
  • Интериорни снимки, извлечени от 360 панорами

    70 снимки
  • Брой дрон снимки/ минути дрон видео без монтаж

    10 снимки/2 мин
  • Кратко видео от 360° кадри, надписи и музика

    до 2.5 мин
  • Презаснемане при нужда

    доплащане с отстъпка
  • FACEBOOK ПОДДРЪЖКА И СЪДЪРЖАНИЕ

  • Брой месечни постове във Fаcebook страницата на хотела

    30
  • Игри с награди за увеличаване на лайкове и активност

    5 на година
  • Включен годишен бюджет за подсилване на постове

    500 лв
  • Дизайн и брандинг на снимки и постове

    да
  • SEO ОПТИМИЗАЦИЯ НА САЙТА ЗА GOOGLE.BG И GMB

  • Оптимизация на органични резултати в Google

    5 фрази в топ 5
  • Вътрешна (onpage) / Външна (offpage) оптимизация и линкове

    да/да
  • ОБНОВЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ, ПОДДРЪЖКА, ХОСТИНГ

  • Лимит часове за обновяване на инфо в уебсайт

    6ч/месец
  • Техническа поддръжка, ъпдейт, профилактика

    да
  • БОНУС! Хостинг и домейн - поддръжка и плащане

    да
  • ЦЕНА НА МЕСЕЦ

    799лв без ДДС

Някои от компонентите не са ви необходими? Предлагаме възможност сами да сглобите нужният ви план с различни компоненти чрез нашият калкулатор за цена.

Процес на работа

Процесът е по-прост, отколкото изглежда. Минавали сме през него десетки пъти и имаме опита, експертизата и добър софтуер за колаборация 🙂

1. Безплатна консултация

Вашите въпроси
Ние сме винаги готови да помогнем с нашата експертиза, без значение дали ще бъдете наши клиенти или не. Не се притеснявайте да се съветвате с нас.

2. Договор и първо плащане

Старт на работата
След подписване на договор и първо плащане ние задвижваме процедурата, като различните членове на екипа стартират работа по дейностите за които отговарят

3. Попълване на въпросник

Необходима информация
Клиента попълва въпросник с цялата ни необходима информация за да разберем концепцията на хотела, конкурентни предимства, брандинг, таргет група и т.н. Необходим ни е за да изградим цялостната стратегия, послание и структура на хотелския сайт, Facebook страница и SEO оптимизация.

4. Конферентен разговор

Запознаване с екипа експерти
Конферентен разговор с екип от 4-5 специалисти, които ще отговарят за различните дейности свързани с работата по пакетната услуга. Представяне на конкретно предложение за дизайн и структура на уебсайт. Обсъждане на стратегия за SEO и Facebook поддръжка. Уговаря се удобна дата за заснемане и пълния му график. Решение за функционалност на резервационния процес в хотелския сайт.

5. Заснемане на обекта

360° виртуална разходка, видео и снимки
Наш фотограф или фотографски екип посещава обекта в предварително съгласуван ден и час. Съблюдава се график на заснемане според уговорката в конферентния разговор - основно изискване е липсата на хора. Стремежа ни е да не се нарушава работния процес на обекта. Според договора се заснемат конкретен брой панорами, видео и снимки.

6. Facebook и Google Maps

Създаване, настройка и верифициране на FB и GMB
Настройваме и оптимизираме досегашния ви Facebook профил. Създава се план график на задаване на съдържание според цялостната стратегия. Определя се какъв тип постове се зареждат - подсилване на брандинга, събития в близост, новини за дестинацията, брандирани визуални материали и т.н. Верифицира се и се настройва Google My Business профила - контакти, локация, снимки, 360° видео и т.н.

7. Изграждане на уебсайта

Дизайн, структура и съдържание на хотелски сайт
Според предварително обсъдените акценти в сайта и попълнения въпросник се изгражда дизайн, структура и функцоналност на сайта. Залагат се call to action графични елементи за да се насочи потребителя в предварително планирана посока. Зареждат се информация, цени, контакти, видео, 360°, снимки, правила и условия и други.

8. Корекции по сайта

Корекции, последвани от крайно одобрение на сайта
Представяме на клиента изградения, но неактивен за потребителите сайт. При необходимост се правят финални корекции на желани от клиента детайли. Целта е безапелационна удовлетвореност на клиента, балансирана с адекватен дизайн, послание, структура и функционалност. След одобрението се изграждат чуждоезичните версии.

9. Старт на новия сайт

Прехвърляне на сайта на титулярния домейн
Прехвърляме сайта по такъв начин, че старата версия се заменя с новата. Няма период на неактивност на сайта. Правят се тестове на всички функционалности, свързани с резервационния процес, съобщения и онлайн плащания. Ако има нужда се прехвърлят писма от стара поща и се настройват нови.

10. Ежемесечен маркетинг и поддръжка

Увеличаване на трафика от Google и Facebook
Ежемесечна работа по набавяне на линкове и оптимизация на сайта в Google по ключовите думи, одобрени в конферентния разговор. Ежемесечна работа по вкарване на ангажиращо съдържание във Facebook страницата на хотела, в това число заснетите видео, 360° и снимки. Увеличаване на трафика. Пълна поддръжка по всички канали. При новости в хотела - презаснамане на нови части и обновяване на информация, снимки и 360° навсякъде
Контакти и зпитване
Често задавани въпроси
Общи въпроси

1. Какво е HotelBox?

HotelBox е услуга за увеличаване на броя индивидуалните резервации в места за настаняване. Тя набляга върху маркетинга на сайта и върху тактики даващи възможност за мигриране на резервации от резервационни системи (ОТА) като Booking към сайта на хотела.

Услугата обхваща изграждане на оптимизиран за резервации хотелски уебсайт, фотография, 360° интерактивна разходка, промо видео. В ядрото и са включени в цената месечни дейности като SEO оптимизация, поддръжка на FB страница и пълна поддръжка и обновяване на информацията.

2. Има ли инсталационна такса?

Не. Не начисляваме инсталационна такса. Просто е необходимо първото плащане да е съвкупност от месечните такси за първите 4 месеца.

3. Какъв тип хотели могат да се възползват от услугата?

Всички типове места за настаняване могат да се възползват от услугата. Особено практична тя би била за обекти с между 5 и 150 стаи.

4. Нямам нужда от някои от включените в плановете услуги. Мога ли да поръчам план без тях?

Плановете се предлагат така, както са зададени в сайта. Възможно е след разговор с нас (контакти в дясно) да бъде направено изключение по отношение на конкретна услуга. В този случай тя ще бъде отчислена и няма да бъде таксувана в месечните плащания.

Имайте предвид, че цените са най-ниски в най-комплексния вариант на услугата.

5. Предлагате ли изграждане на оптимизиран за резервации сайт с еднократно плащане?

Съветваме ви да се възползвате от цялостната услуга. От една страна тя предлага разсрочено плащане за изграждането на сайта и цялостното заснемане. От друга означава пълен синхрон между функционалност, ежемесечен маркетинг и визуалност. Ако все пак желаете само сайт – ние можем да ви предложим и такава услуга. Свържете се с нас за повече информация.

Естествено еднократна оферта няма как тя да обхваща и дейностите свързани с оптимизация на сайта за търсещи машини и поддръжката на Facebook профил. Това са месечни дейности.

6. В какъв срок ще бъде стартирани различните елементи на услугата?

  1. Сайтът ще бъде изграден до 15-20 работни дни след представянето на цялата нужна ни информация. Ползват се досегашни снимки на обекта.
  2. Заснемането на снимки, 360° панорами, видео и съответните екстри според плана ще бъде направено след уговорка за удобно време. От значение за заснемане на 360° панорами е в дадения елемент от хотела, който се заснема да не присъстват хора. Това изобщо не означава, че хотела трябва да е празен. Просто трябва да се направи график на заснемане по часове.
  3. Обработка на снимки, 360° панорами, видео – до 10-15 работни дни след заснемането.
  4. Обсъждане на SEO оптимизация и ключови думи – до 5 работни дни след първо плащане. Избират се ключови фрази за оптимизация на сайта, които да носят тясно таргетиран, качествен трафик. Ако желаете да оптимизираме сайта на хотела по силно търсени ключови думи и фрази – това предполага допълнително заплащане.
  5. Стартиране на поддръжката на Facebook профила – до 5 дни след конферентния разговор и подаването на информацията.

Финансово правни въпроси

1. Защо да плащам всеки месец?

Така получавате услуги за хиляди левове срещу минимални месечни плащания. Това ви дава и гаранция, че ще сме максимално мотивирани да даваме най- доброто от себе си всеки месец. При някои от услугите извършваме ежедневни дейности, или дейности на месечна база – facebook поддръжка, SEO, обновяване на информация.

При други услуги годишна цикличност –  редизайн на сайт, презаснемане на снимки, 360° панорами, дрон. Само пълния комплекс от всички услуги ще ви даде възможност да правите това което можете най – добре –да  управлявате хотел. Наша грижа е сайта, снимките, цените, пакетите и информацията ви да са винаги актуални и работещи 100% за вас.

Еднократните, начални стойности на услугите се изплащат чрез вашите месечни плащания чак след 2 до 3 години. Това показва колко вярваме в стойността, която ви даваме и в желанието за дългосрочно партньорство.

2. Мога ли да платя еднократно за конкретна услуга в даден план?

Да, някои от услугите могат да бъдат заплатени еднократно и отчислени от месечното плащане след обсъждаме с нас. Можете да се свържете чрез контактите в дясно.

Но не ви съветваме да го правите. Това означава, че няма как да осигурим поддръжката, обновяването и свързаността с другите услуги. По този начин конкретната услуга вече е изключително ваша отговорност, заради отделността си от основния пакет.  Все пак можете да видите ценоразписа при еднократно плащане на услугите ни тук.

3. За какъв период се сключва договор?

Ние сме толкова сигурни в полезността на услугата, че въпреки, че за изплащането на услугите от различните планове са необходими между 2 и 3 години, договора е за период от 2 години. Просто вярваме, че ще сме партньори и след това и ще подновяваме договора всяка следваща година.

4. На какви вноски се осъществява плащането?

Първата вноска обхваща първите 4 месеца. Това е необходимо за да си покрием преки разходи по започването на работа по вашият обект като пътни разходи по заснемането, закупуване на WP тема, хостинг и т.н.

Вие можете да решите на какви периоди да се осъществява плащането след 4-ти месец. Възможен е вариант за плащане на 4 месеца, на 3 месеца, дори плащане всеки месец.

5. Какви методи за плащане предлагате?

Плащане по банков път, по издадена проформа фактура. Гъвкави сме, така че ако ви е по-удобен друг метод на плащане – обсъдете го с нас.

Въпроси по изграждането на хотелски уебсайт

1. Вече имам хотелски уебсайт. Защо да плащам за нов?

За съжаление, повечето от сайтовете на хотели страдат от хронични проблеми. Основните сред тях са:

  1. Липса на мобилна версия на сайта, при положение, че повечето от потребителите го отварят от мобилен телефон.
  2. Липса на възможност за онлайн резервации или поне калкулация на цена според период и брой нощуващи. Потребителите вече са свикнали със системи като Booking, които им дават ясен резервационен процес без обаждане по телефон. Ако не последвате наложеното вече статукво губите пари всеки месец.
  3. Сайтът има неактуална информация или цени. Това директно гони потребителите от сайта и силно накърнява имиджа ви.
  4. Архаичен дизайн и объркана структура. Ако потребителя не се ориентира за секунди просто ще напусне сайта ви.
  5. Непрофесионални или неактуални снимки. Ако потребителя остане със занижена представа заради снимките на хотела, най – вероятно няма да направи резервация. Ако пък на снимките се виждат детайли, които са различни спрямо настоящото състояние на хотела – това ще го накара да се почувства излъган.

Друго предимство е възможността да управляваме едновременно информацията за хотела в Google, Facebook и в сайта на хотела. Заснемането, което правим е оптимизирано за сайтовете които изграждаме и гарантира работещ сайт, носещ в пъти повече резервации.

2. Пригоден ли е сайта за мобилни устройства?

Да. Сайтът ще притежава респонсив дизайн, което значи, че ще бъде оптимизиран за мобилни устройства, таблети, лаптопи и настолни компютри.

3. Има ли функционалност за онлайн резервации, управление на наличност, гъвкави цени?

Да. Тези функционалности стоят в ядрото на предлагания от нас сайт и се наричат за краткост Booking Engine. Можете да видите в какви разновидности интегрираме Booking Engine в изградени от нас сайтове:

  • Booking Еngine с онлайн разплащaне. Калкулация на цени на клиента според броя нощувки и типа стая. Управление на сложни тарифи и наличности директно от административния панел на уеб сайта с възможност за блокиране на наличност за всяка резервация. Пълно или депозитно картово плащане по резервацията директно в уеб сайта чрез интегриран виртуален POS терминал с основните български банки.
  • Booking Engine без онлайн разплащане. Калкулация на цени при търсене от потребителите за конкретен брой дни в сайта. Управление на сложни тарифи, наличност и блокиране на стаи директно от административния панел на уеб сайта. Потребителят вижда свободните стаи и цената им. Резервацията не изисква плащане веднага.
  • Booking Engine на заявка/потвърждение. Калкулация на цени при търсене от потребителите за конкретен брой дни в сайта. Управляват се сложни тарифи, не се управлява наличност. Запитването за наличност с конкретна цена идва на e-mail на хотела и може да бъде потвърдено или отхвърлено.
  • Интегриране на Booking engine от PMS (хотелски софтуер) или канелен мениджър.
    Тази опция зависи от възможностите на хотелския софтуер на хотела. Интеграцията най-често обхваща калкулация на цени, блокиране на наличност и онлайн разплащане. Това е най-пълният вариант и не е необходимо отделно да се задават тарифи и да се управлява наличност. За съжаление на всеки PMS има Web Booking Engine модул.

4. Какви функционалности предлага вградения в хотелския сайт Booking Engine?

  • Системата изчислява обща цена на база тип стая, сезонност, делничност, брой деца и възрастни, добавени платени екстри. Това се случва при търсене на потребителя на начална и крайна дата в лента за търсене на наличност. Такава лента/блок се намира на начална страница на сайта и в профила на всяко едно помещение.
  • Достъп до всички направени резервации в резервационния календар в административната част на системата. Календара визуализира заетостта за всяка стая с приятен графичен интерфейс. От там може да се види статуса на всяка резервации и наличността по дати за всяка стая.
  • Задаване на сложни цени по типове помещения. Тук са включени сезонни цени, ценови различия на база дни от седмицата. Възможност за ценообразуване на база помещение или на база брой нощуващи. Включени са опции за цени с различни бордове, отстъпки при по – голям брой нощувки и т.н. Добавяне на цени за екстри тип платен паркинг и други типове начислявания.
  • Възможност за управление на резервации в административната част на сайта. Това включва редакция, означаване на плащане, анулиране, промяна на статус и други. Могат също така да се задават плащания през директни канали като туристи дошли на място (walk in), резервации по телефона, резервации по email и т.н.

Ще ви представим специален акаунт за рецепционисти, които ще могат само да работят с наличността на хотела и резервациите му без да променят цени или информацията в сайта. Рецепционистът на хотела ще може да:

  • Вижда направени през сайта резервации и запитвания за резервации.
  • Означава плащания по конкретни резервации.
  • Добавя резервации направени по телефон и на място.
  • Редактира детайли по всяка резервация – Период на престой, детайли на клиента и т.н.
  • Анулира резервации.

5. Има ли възможност за онлайн заплащане с банкови карти, директно в сайта?

Да, има възможност за директно разплащане с кредитни и дебитни карти с цел потвърждение на плащането при план Супер.  За средния и ниския вариант такава възможност не е предвидена.

  • Интеграция на виртуален пос терминал на Борика. Работи с по-големите български банки, вкл. Уникредит Булбанк. Такси 1,2 – 1,8% от всяка получена сума + годишна такса за банката в порядъка на 200лв.
  • Интеграция на PayPal – 3.9% + 70ст от платената с банкова карта сума се удържа от оператора на плащането.
  • Възможност за депозит/капаро, който може да е % от цялата сума на резерацията. По този начин можете да гарантирате резервацията без да плащате тлъсти проценти на операторите на кредитни карти. Остатъка може да бъде заплатен директно в обекта.
  • Плащането може да дойде на ваша фирмена банкова сметка.

6.Трябва ли сайтът на хотела да бъде регистриран в НАП според изискванията на наредба Н18?

Да. Трябва да бъде  осъществена такава регистрация на сайта на хотела като електронен магазин, ако той предлага възможности за разплащане. Ние ще подготвим документите и ще свършим по голямата част от работата.

Според сегашните разбирания на НАП сайтът трябва да бъде регистриран като СУПТО. Срокът за това засега е 31.01.2020г. Ще се съобразим с подобно законово изискване, когато то е окончателно, тъй като текат разговори и не е ясно дали процедурата ще бъде задължителна и в какъв точно вариант.

7. Има ли възможност за синхронизиране на наличността между сайта и Booking.com, AirBnB, Tripadvisor?

Да, такава възможност се предлага в означените планове. Нужно е помещенията зададени в Booking.com, AirBnb и Tripadvisor да са същите, като зададените в сайта. Синхронизират се чрез ICal технология всички типове стаи, стая по стая.

  • Може да бъде осъществена двустранна синхронизация между сайта и системата на Booking.com. Това означава, че при резервация в Booking.com се отнема наличност от зададената в сайта. Съответно при резервация в сайта се отнема наличност от тази в Booking.com. Детайли на клиента и цените на стаите не се синхронизират автоматично.
  • Системата чрез ICal формат поддържа генериране на уникални календари, които могат да бъдат синхорнизирани не само в com, но и в AirBnb, Tripadvisor. Двупосочно синхронизираните календари гарантират умно управление на наличността.
    Автоматизирано се синхронизират календарите на около 2 часа, ако искате бърза синхронизация – попитайте ни за предлагани от нас бюджетни канални мениджъри.

8. Има ли възможност за интеграция на сайта с PMS софтуер за управление на хотела.

Да, има такава възможност, стига самият софтуер да предлага уеб модул. Това предполага, че цените и наличността в стаите може да се взема от системата на софтуера за управление на хотела. Подобни интеграции сме правили многократно с Clock Software.

Това ви спестява нуждата прехвърлянето на наличността между хотелския сайт и PMS. Booking Engine, който се ползва от PMS софтуера автоматично прихваща сложните ценови тарифи. Той се грижи и за целия процес на онлайн резервация и онлайн плащане/гарантиране.

9. Има ли възможност за интеграция на сайта с канален мениджър.

Да, ако софтуерът – канален мениджър предлага синхронизиране на Ical календари за наличността. Това обаче не би синхронизирало цените и детайлите по резервациите между каналният мениджър и сайта, а само наличността.

Възможно е и каналния мениджър да има Booking Engine функционалност, която може също да бъде директно интегрирана в сайта.

10. Плащам си хостинг и домейн за стария сайт. Трябва ли да продължа да ги плащам след като ползвам ваш план?

Не, ако ползваме вашият домейн за изграждането на нов, продаващ уебсайт. Тези такси са включени в стойността на нашата услуга (за .com, .net .org) и ще бъдат изключително наша отговорност. Необходимо е просто да ни изпратите потребителско име и парола за домейна.

Препоръчваме ви ние да осигурим хостинга, за да можем да гарантираме решаването на евентуални технически проблеми свързани с него.

11. Мога ли да си поръчам елементи, които не са включени в плановете?

Да. Могат да бъдат поръчани срещу еднократно доплащане елементи като допълнителен чужд език, нюзлетър функционалност, блог на сайта, ново лого,  писане на оригинални авторски текстове за близки забележителности и др.

Предлагаме и набор от маркетингови дейности като управление на кампании в Google ads, Facebook ads, таргетирани портали за туризъм и др.

12. В абонаментните планове е включен редизйан на всеки 2 години. Какво означава това?

Ние ще изграждаме за вас чисто нов дизайн на сайта на всеки 2 години. Това е привилегия за всички които ползват нашите планове, а не за клиентите които са си поръчали сайт с еднократно плащане. Дизайн трендовете се променят с времето. Очакванията на потребителите и начина по който те се ориентират в сайтовете също еволюира.

Ние ви гарантираме, че работейки с нас ще останете в крак с модерните тенденции в уебдизайна и ползваемостта на сайтовете. Това ще даде на потребителите ви максимално потребителско изживяване, а на вас по – висока конверсия и максимален брой резервации при константен брой посетители.

13. Как мога да следя посещенията на сайта?

След изграждането на сайта ще получите Достъп до Google Analytics статистика на сайта. Системата Google Analytics e доказан лидер в сферата на инструментите за анализ на трафика.

14. Съвместими ли са изгражданите от вас сайтове с GDPR?

Да изгражданите от нас сайтове за съвместими с изискванията на GDPR. Ние залагаме означаване на съгласие за ползване на лични данни на всички места, на които се изискват лични данни. Залага се и съгласие за ползването на бисквитки от сайта.

15. Ще притежава ли изградения от вас хотелски сайт SSL сертификат?

Да. Изградените от нас сайтове са защитени чрез SSL сертификат на Let’s Encrypt.

Въпроси по заснемане на на снимки, 360° виртуална разходка, промо видео и дрон

1. Професионалната фотография, 360° панорами и дрон заснемане са скъпи услуги. Има ли смисъл?

Да има смисъл. Според проучване, поръчано от Google само 360° панорамна разходка увеличава интереса към резервация 2 пъти. Комплекс от визуални услуги би имал още по – убедителен резултат. Това значи, че само визуалността може да увеличи над 2 пъти броя на резервациите в сегашния ви сайт!

Професионалното заснемане наистина не е евтина услуга. С нашите планове тя е включена в минимално месечно плащане.

2. Seeinside.bg или hotelbox.bg? Кой реално заснема визуалните материали?

Hotelbox.bg и Seeinside.bg са два от брандовете на една и съща фирма. Бранда Seeinside.bg извършва всички визуални услуги, част от комплексната услуга. Ще видите този бранд на всички заснети от нас визуални материали. Това е една от услугите, които сме предлагали самостоятелно доста преди да стартираме с проекта Hotelbox.bg

3. Вече имам снимки на хотела и/или дрон заснемане. Защо да плащам за нови?

За да изградим наистина конвертиращ резервации уебсайт ние трябва да разполагаме с подходящо заснети снимки. Например необходими са ни по няколко снимки на всеки тип стая. Няколко на ресторант, спа център и т.н.

Качеството на заснемането е от изключителна важност за впечатлението, което ще оставим в потребителя, който не е виждал хотела на място. Снимки с телефон няма да представят хотела ви така, както вие го виждате.  Нашите фотографи са сетрифицирани като Google Streetview Trusted и с огромен опит. Разполагаме с най- добрата техника, което гарантира максимална конверсия в сайта.

Ако все пак вашите снимки са професионални и актуални – ние можем да ползваме тях, като направим отчисление от месечната ви такса.

4. Вече имам 360° разходка. Защо да плащам за нова?

Нашите фотографи са снимали за Google Streetview 360° разходки на над 250  хотела. Това им дава възможност да извлекат най – доброто от един обект и да направят виртуалното му посещение от потенциалните гости максимално обстоятелствени.

Ако вие разполагате само с единични панорами или виртуалната ви разходка не е направена и качена в Google ви съветваме да оставите тази услуга в ръцете на нашите професионалисти.

Ако все пак имате професионално заснета 360° разходка за Google, ние можем да ползваме нея. Съответно да направим отчисление от месечното плащане. Можете да се свържете с чрез контактите вдясно за повече информация.

5. Мога ли да си поръчам по-голям брой снимки/360° панорами от зададените в плановете?

Да, срещу еднократна такса за заснемане на разликата над конкретната тарифа.

Възможен е варианта и на разсрочване на стойността, при което разликата между стандартните тарифи и това, което вие ще заплатите ще е минимална.

За повече информация можете да се свържете с нас чрез контактите в дясно.

6. Професионално ли ще бъде осъществено 360° заснемането?

Разполагаме с най – добрата техника за 5 брекетно HDR заснемане на 360° панорами. Заснели сме над 250 хотела в България и твърдим, че работим изключително гъвкаво. Основната цел е да не прекъсваме стандартния работен процес на хотела. В същото време ще заснемем всички важни елементи.

В рамките на конферентния разговор можем да уточним с вас удобен ден/дни за заснемане. Ще уговорим почасовия график за заснемане на различните елементи така, че да успеем да преминем през всеки елемент в момент, в който там няма хора. Липсата на хора е задължителна заради ползваната технология и съобразяването с правилата на Google.

Ние не просто заснемаме професионално обекта ви, а го правим по начин който ще генерира повече резервации както в сайта ви, така и в рекламни сайтове, сайтове за групово пазаруване и Google My Business Профила ви.

7. Снимки, 360° и видео ще бъдат ползвани в изградения за вашият хотел сайт. Мога ли да ги ползвам на други места?

Да естествено. Те могат да бъдат използвани в сайтове на туроператори, туристически агенции, Booking.com (и други ОТА), сайтове за групово пазаруване и т.н. Нещо повече – ние се съобразяваме с най – добрите практики при заснемане на хотели.

Реално вие имате пълни права за ползване на снимки, 360° виртуална разходка и дрон видео където пожелаете според собствения си интерес. Собствеността на снимките става ваша след изтичането на срока на договора.

8. Какво означава пре-заснемане на 1/3 от снимки, 360° панорами, дрон всяка година?

Ние се различаваме от фотографите, които ще дойдат да заснемат обекта ви еднократно. Гарантираме ви, че ако след година хотелът има елементи – ново заведение, обновен басейн и т.н. ние ще ги заснемем отново.

И всичко това в същият стил,  цветове и начин като другите снимки. Вече можете да се сбогувате с микса от професионални и аматьоррски снимки, които имат по – голямата част от хотелите.

Пример: Ако плащате такса от 199лв/месец и ви се полага всяка следваща година по 16 панорами, 10 кадъра интериорно заснемане и 2 кадъра от въздуха. Нашият опит показва, че това е абсолютно достатъчно количество за да представи новите елементи на хотела.

9. Какво означава промо видео?

Промо видеото представя важните харектеристики на обекта. Доказано видеото подобрява конверсията на сайта и превръща повече от посетителите на сайта в резервиращи. Ние създаваме видеа, които да показват хотела ви в добра светлина, без това да натоварва бюджета ви.

Имайте предвид, че промо-видеото не е пълнометражен малък филм за хотела с актьори/модели и пълен сценарии и концепция. Предлагаме и подобни услуги, но те трябва да бъдат допълнителни платени. Създавали сме професионални видеа за обекти като Helena Resort и Riu Pravets.

Пример за промовидео можете да видите тук 

Въпроси за SEO оптимизация в Google и Google My Business профил на хотел

1. Какво представлява органичното класиране в Google?

Това е стандартното или т.нар. натурално класиране, обикновено представено в рамките на 10 резултата с по – опростен дизайн в рамките на едно търсене в Google. Не включва платените резултати които обикновено излизат над органичното класиране и под него. Не включва и локалните резултати, които обикновено излизат в пакет от 3  в горната част на резултатите, имат снимка и цена и са означени към конкретни точки на картата на Google.

Обикновено органичното класиране се дължи на  правилна SEO стратегия. Първата задача на тази стратегия е свързана с подбора на ключови думи и фрази. Тя обхваща и оптимизация кода, структурата и съдържанието на сайта. Съществена част от изпълнението на SEO стратегията е  набавяне на правилните линкове, цитирания и социални сигнали към сайта.

2. Какво представляват локалните резултати в Google и Google Hotels?

Локалните резултати са първите 3 резултата обвързани с показване на локация на картата при някои от търсенията. Обикновено локалните резултати се намират в горната част на резултатите свързани с търсене на хотели в населено място.

Често този тип резултати включват снимка и цена на хотела, подредени са веднага след картата, на която е означено тяхното местоположение.  Характерно е, че те са различни при търсене от различна позиция в едно и също населено място или курорт, тъй като един от факторите за показване на някакъв резултат е близостта до него.

Важно за оптимизацията на локалните резултати за обекта е цитирането на много места на еднакво изписани име на хотела, адрес и телефон. За фактори за оптимизацията се считат и броя подадени оценки и дали те са основно позитивни.

ВАЖНО! От 2018г. в България работи Google Hotels, който замени локални резултати при търсене по ключови думи свързани с хотели. Това е модификация на Google локални резултати, агрегираща информация като снимки, мнения и цени за хотела от няколко източника. При търсене излизат пакет от 4 позиции със снимки и обща карта вдясно от тях. ПРИМЕР

Фактори от които зависи подреждането на обектите в Google Hotel са качеството на въведената в Google My Business информация, поддръжка на Google My business профила и отговори на ревюта, качество на снимки, 360° и видео, качеството на сайта, оценка на хотела в Google My Business (и агрегирани други източници) и др.

3. Сам ли си избирам на какви думи да бъде оптимизиран сайта ми?

Ключовите думи и фрази за оптимизацията се избират заедно с нашият маркетинг екип. При избора се взимат предвид няколко фактора. Първият е те да могат да донесат ТАРГЕТИРАН трафик към уеб сайта на хотела. Вторият е този трафик да е в нормално количество. Третият фактор е свързан със синхронизирането на подбраните думи с цялостната стратегия за представяне на хотела. Четвъртия фактор е свързан с реалистичността на избраните ключови думи. Не можем да оптимизираме сайта ви за десетки левове на месец на ключови думи, за чиято оптимизация са необходими хиляди левове на месец.

Пример за ключови фрази: „четиризвездни хотели с басейн Велинград“. „Хотели в Банско до лифта и т.н.“

4. Кога се очаква резултат от оптимизацията на сайта?

Обикновено резултатът от оптимизацията е видим в рамките на първите 3 месеца след старта на процеса. Това е свързано със забавянето във времето характерно за Google, въпреки, че с опимизация нашият маркетингов екип ще се занимава от първия месец.

5. Как мога да следя резултата от оптимизацията?

Вие имате достъп до трафика на сайта си чрез Google Analytics и броя посещения от Google My Business профила си (последното важи за плановете SUPER и ALL inclusive). Това ви гарантира, че нещата които правим за вас, ще са видими.

При желание можем да изготвяме за вас и месечни отчети за класирането на сайта по въпросните ключови думи и фрази.

6. Какво представлява Google My Business профила на хотела?

Това е “визитката на вашият хотел в Google. При търсене на хотела по име, този профил обикновено излиза в дясната част на сайта. Съдържа информация за контакти, снимки, локация, оценки, 360°, видео и други. Това е профила с който излизате в Google Maps и който определя къде е заложена локацията в повечето ползвани навигации на база Google Maps.

От изключителна важност е верификацията на този профил. Над 50% от хотелите в България не са я направили и са изложени на изключителен риск. Рискът е свързан с възможността всеки да променя информацията в профила. Включително и злонамерени конкуренти. От друга страна само верифицирани хотели могат да управляват информацията, която така или иначе се вижда от потребителите.

Google My Business профила на хотела играе важна роля при подреждането на хотелите в пакета от 4ри резултата на Google hotels, излизащи при търсене.

7. Кой верифицира/изгражда Google My Business профила на хотела, ако не е верифициран/изграден?

Изграждането и/или верификацията на профил са услуги включени в плановете. Обикновено верификацията се извършва с пускане на заявка до Google. Te връщат код чрез SMS на телефон за регистрация добавен в профила. Често от Google изпращат кода чрез пощенска картичка по български пощи до адреса на хотела. Идването на такава картичка отнема между 2 седмици и 3 месеца.

10%

Отстъпка за хотелски дигитален маркетинг

ЧЕРЕН

Close

ПЕТЪК