ВИДЕО: уебинар "Резервации от собствени канали или резервации през онлайн платформи?"

Сподели този пост

Кой подход би довел до повече резервации – изграждане и развитие на собствени канали или използване на вече познати на потребителите онлайн платформи? Този въпрос стои пред всеки хотелиер и собственик на ваканционен имот, който иска да увеличи заетостта на своя обект.

Това беше и основната тема на разговор по време на уебинара “Резервации от собствени канали или резервации през онлайн платформи?”, който се състоя на 12 юли и в който взеха участие Преслава Бойчева от Quendoo и Димо Желев от Hotelbox. 

По време на събитието, което продължи два часа, те дискутираха:

Как да управляваме резервациите си ефективно и кои са начините да ги увеличим?
Какви са преимуществата и недостатъците на двата вида резервации – от собствени канали и от онлайн платформи?
Кои фактори трябва да вземем под внимание при изготвяне на стратегия?

"

OTA могат да бъдат полезни за увеличаване на заетостта в моменти на ниска заетост.
– Преслава Бойчева

"

Собствените канали трябва да бъдат издигнати в култ. Ползването им ще ви спести пари.
– Димо Желев

Преслава и Димо изложиха двете гледни точки, като всеки от тях сподели добри практики, конкретни примери от своя опит и много полезна информация. Преслава разказа как може да се възползваме от големите ОТА играчи, а Димо защити тезата, че печелившият подход е влагането на средства и време в създаване и развитие на собствени канали. В случай че искате да свалите техните презентации, може да го направите оттук.

Оферта "Ранни записвания" чрез дигитален маркетинг

дни
часове
минути
секунди