#SOCIALMEDIAINTERN

Стажантска програма по
Social Media Marketing

Добре дошли в първия етап от стажантската програма Social Media Marketing на Hotelbox. Продължителност: 3 седмици

Седмица 1

Въвеждане в основни понятия и умения

Седмица 2

Разширяване на уменията за Social Media Marketing

Седмица 3

Практически проекти за Social Media Marketing

нашият екип

Ментори по програмата

Десислава Димова

Social Media Account Manager

Десислава е част от екипа на Hotelbox.bg повече от 3 години и ръководи екип от млади и креативни професионалисти, с които работят по различни проекти и развиват успешни маркетингови кампании в социалните мрежи за едни от най-известните и големи хотели в България. -> това го сложете само ако ви трябва пълнеж на секцията, че при Дари и Благи е по-голяма… изобщо не държа да имам “представяне”.

Старт на стажантската програма

Понеделник, 04.12.2023, 10:00 часа – Google Meet

Не порпускай съветите на твоите дигитални партньори в тази стажантска програма.
Те ще ти помогнат да не пропускаш важните неща.

Не порпускай съветите на твоите дигитални партньори в тази стажантска програма.
Те ще ти помогнат да не пропускаш важните неща.

Седмица 1

Основни понятия и умения за управлението на социални мрежи

Добре дошли!

11:00ч. Google Meet среща за Добре дошли, в която заедно ще се представим и ще разберете повече за цялото приключение, което ви очаква, както и структурата на стажантската програма. В тази среща ще разберете кои са Hotelbox.bg и защо сме най-голямата агенция за дигитален маркетинг на хотели в България.
В края на срещата ще получите необходимите достъпи, чрез които ще можете да се обучавате и да изпълнявате поставените ви задачи.

Целият ни екип ви желае успех!

“Важно е да си на време в срещата, не закъснявай!”

Задача за деня:

Гледане на първо обучение на тема – Номер 3 – Професия “Мениджър социални мрежи”

Основи на личната организация

В този ден полагаме основите на личната организация и изграждаме метод за запомняне и селектиране на информация. След като вече сте разбрали важността на професията Мениджър социални мрежи е важно да разберете повече за самите платформи, с които работим, за да създаваме интересно и атрактивно съдържание за нашите последователи.

Обучение за деня

Обучението ще ви даде основни знания за платформите:

Важно е да наблегнете на Facebook и Instagram защото те ще бъдат основните социални мрежи, с които ще работите по време на стажа.

Задача за деня:

Всеки стажант трябва да разполага с файл в Google docs или Google sheets, в който да записва основните акценти от текущото обучение. Да отбелязва по специфичен начин темите, които са му направили най-силно впечатление и съответно тези, които не са му станали достатъчно ясни, за да бъдат обсъдени на седмичната дискусия.

Съветвам те да си записваш, информацията ще става все повече, а и нали знаеш - “Умния пише, глупавия помни”.

Facebook Marketing

Задача за деня:

Всеки стажант продължава с изкарването на важна информация от обучението и отбелязва новите за него теми и въпроси.

Не забравяй, сега учим, а после прилагаме на практика - запомняй важното, защото после ще ти бъде много полезно в практическата част.

Обучение за деня

Обучението ще ви даде основни знания за:

Важно е да наблегнете на Facebook и Instagram защото те ще бъдат основните социални мрежи, с които ще работите по време на стажа.

Създаване на съдържание

Задача за деня:

Всеки стажант продължава с изкарването на важна информация от обучението и отбелязва новите за него теми и въпроси.

 

През цялото време докато слушаш това полезно и интересно обучение мисли и преобразувай всичко научено в сферата на туризма (хотели и заведения).

Обучение за деня

Обучението ще ви даде основни знания за:

Въведение в Canva

Добре дошли!

Google meet среща от 15:00 до 16:30ч. с ментор – в този разговор може да споделите вашите впечатления от наученото по време на обучителната седмица и да зададете въпросите, които сте си записали.
В края на дискусията всеки ще представи своя метод за самоорганизация и ще бъде представена новата програма за 2-рата седмица, в която ще бъдат залагани повече практически задачи свързани с дизайн.

Задача за деня:

Всеки стажант създава свой безплатен профил в Canva, за да тества на практика предадените му знания.

Седмица 2

Разширяване на уменията

Обучение за деня:

Гледане на обучение за основните функции на Canva – тема 3 Брандинг и планиране на постове

Задача за деня:

Всеки стажант трябва да направи в своя безплатен Canva профил следната задача:

– Избиране на един хотел в България

– Преглед на сайта и социалните му мрежи

– Изкарване на бранд цветовете му в Canva дизайн
– Изготвяне на 1 пост с тези цветове

Избери си хотел, който има добро дигитално представяне, ще ти бъде по-лесно да го използваш.

Обучение за деня

Гледане на обучение за основните функции на Canva – тема 4

Създаване на рекламно съдържание

Задача за деня:

Създаване на 1 пост за хотел в България, който да служи за реклама в социалните мрежи. В него трябва да присъства код за отстъпка FEBRUARY10.

Избраният хотел може да бъде същият от предходната задача.

 

Постави промо кодът на видно място, точно както е изписан в заданието - FEBRUARY10. Това е най-важният акцент в дизайна ти.

Ден за практика на наученото.

Задача за деня:

Всеки стажант трябва да избере 3 хотела и да създаде по 3 поста за всеки един от тях, чрез Canva. Типовете постове са по желание на стажанта.

Задача за деня:

Самостоятелно работа по задачите от сряда.

Подготовка за представяне на свършените задачи пред ментора в петъчната дискусия.

15:00ч. Организиране на Google Meet среща със стажантите.

Обсъждане на изпълнените задачи и разрешаване на въпроси.
Залагане на задачи за последната 3та седмица от стажантската програма.

Всеки стажант има разпределени по 3 обекта, които са с активна поддръжка в социалните мрежи. За всеки от обектите трябва да бъдат направени по 9 поста с визия и описание, за следващия месец – февруари. 

За да бъде успешно изготвена задачата, всеки стажант трябва да влезе в социалните мрежи на разпределените му хотели и да прегледа съдържанието, което е изготвяно до момента.

Да се запознае пряко с хотела от цялостното му дигитално представяне и да разпише какъв тип публикации ще подготви за месеца.

Седмица 3

Практически Проекти

Задача:

Запознаване с всеки един от разпределените към стажанта хотели. Преглед на цялостното му дигитално представяне до момента. (социални мрежи, сайт, booking профил, Google business профил) 

Създаване на Google таблица за лична организация. Целта на таблицата е да бъдат разписани по дни на публикуване типовете постове.

Пример за подобен тип разпределение на публикациите:

Не пропускай да прочетеш най-новите коментари в booking.com на хотела. Те ще ти дадат яснота, кое е важно да бъде споменато в социалните мрежи.

Работа за деня

Създаване на конкретни дизайни за публикации на всеки от хотелите.

Започни да създаваш съдържание хотел по хотел, не ги смесвай, защото все още не ги познаваш добре като обекти и може лесно да объркаш информацията.

Работа за деня

Създаване на конкретни дизайни за публикации на всеки от хотелите.

Когато пишеш описанията към постовете, не забравяй да разказваш история. Придържай се към по-кратки изречения, които лесно да бъдат прочитани.

Финалнизиране на изготвените през седмицата дизайни.

Подготовка на презентация на работата от изминалата седмица и представяне на

идеите спрямо наученото по време на обучението



Подготви се добре за представянето на идеите си! Ако не си сигурен/а, в това което си направил/а няма да успееш да го предадеш на другите, за да те разберат.

Среща в Meet

15:00ч. Google Meet с ментор.

Представяне на завършените проекти и резултати пред екипа и ментора.

Дискусия и обратна връзка.

Финал

След края на онлайн стажа ще се радваме да ти представим работа в “кухнята”

на дигиталната агенция за период от 1 месец.

 

Предоставя се възнаграждение от 500 лв за 4 присъствени часа на ден, през които ще се работи по реални проекти, които можеш да добавиш в портфолиото си.

 

Ако ти харесаш работата и екипа, ще ти предложим оферта за постоянен

трудов договор на 8 часов работен ден на позиция Junior Social Media Specialist.

 

*Всички стажанти получават удосоверение за преминаване на първия или

двата модула, което могат да приложат във своето CV при търсене на работa.